Expedice zboží
Námi odbavované zásilky
Zboží je obvykle odesíláno do 2 dnů po obdržení platby a to prostřednictvím smluvních dopravců, kteří nabízejí sledování zásilky a s dostatečným předstihem informují e-mailem a textovými zprávami zákazníka o datu doručování. Pokud máte zvláštní požadavky ohledně doručení, kontaktujte ještě před vlastní objednávkou naši zákaznickou linku.
Cena za dopravu zahrnuje také manipulační poplatky a balné. Zvláštní poplatek je doběrečné, které je připočítáno pouze při zvolení platby na dobírku a to i při dopravě zdarma. Cena dopravy se vztahuje na každou objednávku zvlášť a nelze je dodatečně spojovat.
Pokud při doručení zjistíte, že je zásilka viditelně poškozena, sepište s řidičem do protokolu o předání, že je obal poškozen.
Jestliže po rozbalení zjistíte poškození dodaného zboží je nutné do 48 hodin od převzetí zásilky podat reklamaci: poškozenou zásilku nafoťte (včetně obalu, výplně a štítku na krabici) a všechny doklady v zásilce i na zásilce si ponechte pro případné pozdější dokazování. Nahlášení škody proveďte elektronicky na příslušný e-mail dopravce, který zásilku doručoval. Do e-mailu uveďte číslo zásilky (uvedené na štítku), popiště rozsah poškození a připojte pořízené fotografie. Dopravce Vás poté kontaktuje a dohodne se s Vámi na dalších krocích, což je zpravidla vyzvednutí zboží, které vrátí zpět k nám. Další kroky k dořešení jsou již na nás a my Vám odešleme nové zboží.